DORADZTWO

OPRACOWANIE STANDARDÓW OBSŁUGI PACJENTA

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

BADANIA TAJEMNICZY PACJENT / MYSTERY PATIENT

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

BADANIE TAJEMNICZY PACJENT W OBSŁUDZE TELEFONICZNEJ / MYSTERY CALLING

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

BADANIE SATYSFAKCJI PACJENTÓW / BADANIE SATYSFAKCJI PACJENTÓW METODĄ ANKIETY POCZTOWEJ

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

BADANIE OPINII PRACOWNIKÓW

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

BUDOWA SYSTEMU OCEN PRACOWNICZYCH

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

AUDYTY DRUGIEJ STRONY / AUDYTY DOSTAWCÓW

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

PROJEKTOWANIE / DOSTOSOWYWANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ DO WYMOGÓW PRAWNYCH

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI KANCELARYJNO-ARCHIWALNEJ

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

OPRACOWYWANIE POLITYKI BEZPIECZEŃSTWA / INSTRUKCJI ZARZĄDZANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

NADZOROWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA / OUTSOURCING FUNKCJI PEŁNOMOCNIK DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

POZYSKIWANIE FUNDUSZY UNIJNYCH DLA PODMIOTÓW LECZNICZYCH

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ