O FIRMIE

D&G Consulting Sp. z o.o. jest firmą doradczo-szkoleniową działającą w zakresie doradztwa biznesowego i organizacji szkoleń. Jesteśmy nowoczesną strukturą biznesową, powołaną do realizacji projektów wymagających kompleksowej wiedzy z zakresu wdrażania systemów zarządzania.

Trzon Firmy tworzą wysokiej klasy konsultanci, posiadający wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu systemów zarządzania w dowolnej skali podmiotach leczniczych, instytucjach i przedsiębiorstwach oraz systematycznie podnoszący swoją wiedzę na szkoleniach w Polsce i za granicą.

Podczas wieloletniej pracy zawodowej nasi specjaliści przeszli odpowiednie szkolenia teoretyczne w kraju i za granicą oraz nabyli praktyczne umiejętności, kwalifikujące ich do skutecznej pomocy przy opracowaniu i wdrażaniu systemów zarządzania metodą procesową.

W czasie konsultacji i szkoleń wykazujemy duże zaangażowanie, współpracujemy ściśle z naszymi Klientami, co oznacza, że pracujemy razem z Państwem, aby osiągnąć Państwa cele. Celem D&G Consulting jest otwarty, przyjazny i praktyczny sposób przeprowadzenia szkoleń, konsultacji, audytów dla naszych Klientów, kimkolwiek są, gdziekolwiek są i czegokolwiek potrzebują.

Spółka D&G Consulting, założona w 2006 roku w Warszawie, działa głównie na rynku ochrony zdrowia, jako pierwsi zaoferowaliśmy kompleksowe rozwiązania w zakresie przygotowania szpitali do procesu akredytacji. Od założenia firmy w roku 2006 zrealizowaliśmy już ponad 500 projektów doradczych, przygotowaliśmy ponad 40 szpitali do procesu akredytacji, ze szkoleń organizowanych przez firmę skorzystało ponad 10 000 osób. Zrealizowaliśmy pięć projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Zarząd spółki:

DARIUSZ CHMIELEWSKI
Prezes Zarządu

Dariusz Chmielewski, MBA – Prezes Zarządu

Praktyk i ekspert rynku medycznego z ponad 20 letnim stażem zawodowym zdobytym zarówno podczas pracy w centralnej jednostce Ministerstwa Zdrowia (Ośrodek Akredytacji Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia) oraz firmach doradczych świadczących profesjonalne usługi doradcze dla podmiotów leczniczych. Ukończył fizykę medyczną oraz liczne studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Politechnice Krakowskiej oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent studiów podyplomowych Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestnik szkoleń z zarządzania w Kanadzie oraz w Japonii. Prowadził doradztwo dla kilkuset przychodni, szpitali i innych podmiotów rynku medycznego w zakresie przygotowania do procesu akredytacji Ministra Zdrowia czy certyfikacji normatywnych systemów zarządzania, w zakresie prawno-organizacyjnym, standaryzacji świadczeń zdrowotnych oraz kontraktowania świadczeń. Tworzył regulaminy, procedury postępowania, algorytmy czy standardy obsługi pacjenta dla kilkuset przychodni i szpitali w zakresie compliance. Doradzał setkom Zarządów podmiotów leczniczych w zakresie budowy misji, wizji i strategii, tworzenia kultury organizacyjnej i reorganizacji procesów oraz tworzenia systemu kontroli zarządczej. Koordynator kilku ogólnopolskich badań pozamedyczych standardów obsługi pacjenta metodą Tajemniczego Pacjent dla jednego z liderów prywatnych usług medycznych w Polsce. Audytor wiodący jednostek certyfikujących system zarządzania jakością̨ i system bezpieczeństwa informacji w podmiotach leczniczych. Przeprowadził ponad kilkaset audytów certyfikujących system zarządzania jakością̨ i system zarządzania bezpieczeństwem informacji w podmiotach leczniczych na terenie kraju. Autor licznych publikacji z zakresu zarządzania podmiotami leczniczymi, konsolidacji i akwizycji na rynku ochrony zdrowia, restrukturyzacji i finasowania ochrony zdrowia oraz oceny medycznego i niemedycznego ryzyka ubezpieczeniowego (Evidence Based Underwriting).

GRZEGORZ ŁOŃ
Wiceprezes Zarządu