Szkolenia zamknięte
Przedstawiamy kompleksową ofertę dotyczącą szkoleń dla podmiotów leczniczych.
Szkolenia z kategorii: AKREDYTACJA
Szkolenia z kategorii: AKREDYTACJA
- Program Akredytacji POZ – wymagania standardów akredytacyjnych
- Program Akredytacji Szpitali – wymagania standardów akredytacyjnych
- Program Akredytacji podmiotów leczniczych wykonujących inwazyjne procedury zabiegowe i operacyjne – wymagania standardów
Szkolenia z kategorii: ZARZĄDZANIE
Szkolenia z kategorii: ZARZĄDZANIE
-
- Zarządzanie czasem i organizacja pracy w Podmiocie Leczniczym
- Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015 w Podmiocie Leczniczym
- Doskonalenie umiejętności auditorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością w Podmiocie Leczniczym
- Tworzenie i zarządzanie zespołem pracowniczym w Podmiocie Leczniczym
- Public Relation czyli jak kształtować wizerunek placówki medycznej
- Marketing usług medycznych
- Metodyka badania satysfakcji pacjenta
- Dokumentowanie Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 w Podmiocie Leczniczym
- System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w oparciu o normę ISO/EIC 27001 w Podmiocie Leczniczym – wymagania i certyfikacja
- Norma EN 15224 w ochronie zdrowia – wymagania normy i certyfikacja systemu
- System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy OHSAS 18001, PN-N 18001 w Podmiocie Leczniczym – wymagania i certyfikacja
- System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności w oparciu o normę ISO 22000, HACCP oraz GMP, GHP w Podmiocie Leczniczym – wymagania i certyfikacja
- System Zarządzania Środowiskowego w oparciu o normę ISO 14001 w Podmiocie Leczniczym – wymagania i certyfikacja
- System Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 – nowe wymagania normy
Szkolenia z kategorii: PSYCHOLOGIA
Szkolenia z kategorii: PSYCHOLOGIA
- Profesjonalna obsługa pacjenta – warsztaty komunikacji interpersonalnej
- Skuteczna komunikacja interpersonalna: pracownik medyczny – pacjent, pracownik – współpracownik
- Negocjacje i mediacje w Podmiocie Leczniczym – Trening umiejętności
- Zasady prowadzenia rozmów z pacjentem w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym – warsztaty komunikacji interpersonalnej
- Techniki radzenia sobie ze stresem, profilaktyka wypalenia zawodowego pracowników medycznych
- Profesjonalna obsługa sekretariatu medycznego
- Profesjonalna obsługa rejestracji medycznej
- Kierownikiem być, czyli skuteczna komunikacja przełożony-podwładny w Podmiocie Leczniczym
- Trudny pacjent – jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych
- Jak rozmawiać z pacjentem? – psychologia kontaktu z pacjentem (szkolenie dla lekarzy)
- Psychologiczne aspekty auditu wewnętrznego systemu zarządzania jakością
w Podmiocie Leczniczym - Budowa i implementacja profesjonalnych Standardów Obsługi Pacjenta (SOP)
- Instytucja mediacji w postępowaniach cywilnych prowadzonych o naprawienie szkód medycznych przeciwko Podmiotom Leczniczym
Szkolenia z kategorii: PRAWO
Szkolenia z kategorii: PRAWO
- Wymagania sanitarne w pracy personelu medycznego i pomocniczego
- Podstawy prawa medycznego dla personelu medycznego
- Profilaktyka zakażeń w szpitalu (szkolenie dla pielęgniarek/położnych)
- Postępowanie w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej
na gruncie przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej, finansowanych ze środków publicznych - Prawa Pacjenta i odpowiedzialność za zdarzenia medyczne
- Klauzula sumienia – warunki legalnego powstrzymania się od wykonania świadczenia zdrowotnego lub odmowy wykonania zlecenia lekarskiego na gruncie przepisów ustaw o: zawodach lekarza i lekarza dentysty oraz zawodach pielęgniarki i położnej
- Zarządzanie zdarzeniami niepożądanymi w systemach jakości – koszty błędów medycznych
- Zgoda pacjenta na zabiegi medyczne – odpowiedzialność lekarza, obowiązek informacji oraz warunki skutecznej zgody
- Ochrona danych osobowych i medycznych oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacji w Podmiocie Leczniczym
- Dokumentacja medyczna (tradycyjna i elektroniczna) w świetle przepisów prawnych – zasady prowadzenia i udostępniania
- Odpowiedzialność karna za czyny nie związane z błędami lekarskimi a z wykonywaniem zawodu lekarza
- Błąd w sztuce medycznej, a odpowiedzialność cywilno-karna lekarza
- Dokumentacja medyczna ochroną dla lekarzy, pielęgniarek i położnych w procesach karnych i cywilnych
- Zadośćuczynienie, czyli kiedy lekarz płaci pacjentowi za cierpienie
- Odpowiedzialność dyscyplinarna lekarzy
- Przeciwdziałanie korupcji w praktyce. Polityka antykorupcyjna w Podmiocie Leczniczym
- Implementacja Systemu Przeciwdziałania Zjawiskom Korupcyjnym (SPZK) w Podmiocie Leczniczym
- Zamówienia publiczne na dostawy i usługi w służbie zdrowia
- Umowy w systemie zamówień publicznych – zawieranie, zmiany, unieważnianie
Szkolenia z kategorii: MEDYCYNA
Szkolenia z kategorii: MEDYCYNA
- Udzielanie pomocy medycznej w sytuacjach zagrożenia życia – szkolenie dla lekarz
- Pierwsza pomoc przedmedyczna
Szkolenia z kategorii: FINANSE
Szkolenia z kategorii: FINANSE
- Analiza sytuacji ekonomicznej szpitala (m.in. wskaźniki sprawności finansowej i zadłużenia)
- Budżetowanie w zakładzie opieki zdrowotnej
- Rachunkowość w zakładzie opieki zdrowotnej
KONTAKT
tel. (+48 22) 290 38 83
fax. (+ 48 22) 290 38 83
e-mail: biuro@dgc.pl
ADRES
D&G Consulting Sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
Zapisz się na newsletter