Zmieniające się realizmy funkcjonowania podmiotów leczniczych oraz rosnąca konkurencyjność na tym rynku, by sprostać wymaganiom pacjenta, a także odnieść sukces warto inwestować w badania opinii.
Podmioty lecznicze, tak jak każde inne firmy również mogą poznać, poprzez badania satysfakcji pacjentów, jakie pacjenci oceniają placówkę. Dzięki badaniom ankietowym pacjentów placówek medycznych, zarządzający nim otrzymują cenną wiedzę odnośnie obszarów, w których należy coś zmienić oraz odgrywają istotną rolę w pomiarze jakości usług świadczonych przez podmioty lecznicze.
Oferujemy kompleksową realizację badań satysfakcji pacjentów poprzez usługi:
1. Badanie ankietowe satysfakcji pacjentówBadanie realizujemy w placówce medycznej, wśród pacjentów organizacji.Placówka decydując się na przeprowadzenie badania otrzymuję od nas ujednolicone narzędzie badawcze (ankieta) oraz raport podsumowujący przeprowadzone badanie.
Etapy realizacji badania:
– Po podpisaniu umowy placówka medyczna otrzymuje zestaw ankiet, które rozprowadza wśród pacjentów;
– Po zebraniu wypełnionych ankiet, organizacja przesyła je do
– D&G Consulting celem opracowania;D&G Consulting zapewnia obróbke danych i opracowuje raport podsumowujący przeprowadzone badanie.
2. Badanie satysfakcji pacjentów metodą ankiety pocztowej Badania realizujemy metodą ankiety pocztowej jako najbardziej efektywnej formy zbierania opinii pacjentów. Placówka decydując się na przeprowadzenie badania cały process związany z przeprowadzeniem badania przekazuje D&G Consulting , otrzymuję po przeprowadzeniu badania szczegłowy raport podsumowujący przeprowadzone badanie.
Wszystkie oferowane przez nas badania satysfakcji pacjenta zakładają pomiar w poniższych tematach:
– responsywność personelu medycznego na psychologiczne potrzeby pacjenta
– ocena konsumenckiej jakości opieki
– skuteczność leczenia
– skuteczność leczenia bólu
– ocena satysfakcji pacjenta
– Jakość obsługi
– ciągłość opieki
– bezpieczeństwo opieki